Skrivet av: viljanattleva | 6 december, 2011

Hej!

Jag ser att det fortfarande är några som tittar in på den här bloggen, trots att den varit inaktiv så länge. Jag vill bara meddela att jag för det mesta mår bra nu, och att jag har hittat en balans där jag kan hantera mina känslor på ett annat sätt än tidigare. Jag skriver i en annan blogg numera, då denna känns som ett kapitel jag avslutat. Jag låter dock den här finnas kvar då jag förstått att mina ord har hjälpt andra som är där jag varit. Det gör mig glad om någon kan hämta kraft på så sätt!

Vill du fortsätta läsa vad jag skriver är du välkommen att lämna en kommentar eller skicka ett mail.

Varm kram, och en riktigt god jul önskar jag er!

Responses

  1. jag blir så glad av det här!

  2. Blir också så glad av att läsa det här! Maila gärna adressen till din nya blogg. Kram! ❤


Kommentera

Kategorier

